Seminář

SEMINÁŘE NOVEKO
NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.

Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
Název semináře: Ekonomické minimum pro asistenty/ky, administrativní pracovníky/ice (webinář)
Kód akreditace: AK/PV-857/2021
Variabilní symbol: 8250605
Termín: 05.06.2025
Místo: Webinář -  
Cena: 2.200 Kč
Lektor:
Květoslava Novotná - účetní (certifikace QBÚ) a daňový poradce

Časový rozvrh:

9:00 - 14:00 vlastní program

Program:
    • Legislativní rámec pro účetnictví a daně dle platné legislativy roku 2025
    • Přehled daní – daňová soustava ČR
    • Co musí obsahovat účetní a daňové doklady podle zákona o účetnictví, zákona o dani z přidané hodnoty, občanského zákoníku, živnostenského zákona a zákona o ochraně spotřebitele
    • GDPR – ochrana osobních údajů
    • Oběh dokladů v organizaci, archivace, datové schránky, elektronizace
    • Vedení pokladny, ceniny, valutová pokladna, pokladní doklady, pokladní kniha
    • Cestovní příkazy a jejich vyúčtování, kniha jízd, platné sazby stravného, ceny PHM a základní náhrady dle aktuální vyhlášky
    • Fakturace, náležitosti faktur, DPH, elektronické vystavování a zasílání faktur
    • Inventarizace
    • Příprava podkladů pro zpracování finančního účetnictví, daní
    • Digitalizace, elektronizace, robotizace
    • Komunikace s účtárnou nebo externí účetní osobou (firmou)
  • Diskuze
  • Účastníci obdrží osvědčení po ukončení kurzu

 

  • Webinář je školení, které probíhá v přímém přenosu přes internetový prohlížeč (aplikace ZOOM).
  • Den před konáním webináře účastníci obdrží e-mail, ve kterém bude odkaz pro vstup do webináře, a také učební materiály ke stažení.
Akreditace: MVČR