SEMINÁŘE NOVEKO
NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.
Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.
Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
Název semináře:
CzechPOINT v praxi úředníka (webinář)
Kód akreditace:
AK/PV-577/2021
Variabilní symbol: 823120101
Termín: 01.12.2023
Místo:
Webinář -
Cena: 2.000 Kč
Lektor:
Mgr. Jarmila Marta Šmardová - odborník na danou problematiku, bývalá projektová manažerka Czech POINTu na MV
Časový rozvrh:
8:00 - 13:00 vlastní program
Program:
Cílem vzdělávacího programu je poskytnout úředníkům a vedoucím úředníkům dostatečné znalosti o systému Czech POINT a jeho významných funkcionalitách a využití v rámci úřadu jako pomocníka pro přístup k základním registrům. Předat základní informace o práci se systémem, jeho právním ukotvením a související legislativou.
Czech POINT – kontaktní místo veřejné správy
- Základní rozdělení systému Czech POINT a co je nutné pro přístup, pojem lokální Administrátor, potřebné certifikáty
- Legislativní ukotvení, související právní předpisy
- Hlavní funkcionality prováděné v rámci kontaktního místa veřejné správy
- Podrobný rozbor jednotlivých funkcionalit
- Autorizovaná konverze dokumentů
- Správní poplatky jednotlivých agend, osvobození od poplatku
CzechPOINT@Office a CzechPOINT@home
- Vysvětlení použití systému CzechPOINT@Office, možnost přístupu
- Vysvětlení použití systému CzechPOINT@home, možnost přístupu
- Funkcionality, jejich využití
- Agendy základních registrů v CzechPOINT@Office
- Agendy základních registrů v CzechPOINT@home
- Autorizovaná konverze z moci úřední
Agendy Základních registrů
- Vysvětlení všech funkcionalit k základním registrům
- Správní poplatky jednotlivých agend, osvobození od poplatku
- podmínky použití konkrétní podací agendy
Agendy ISDS
- Zřízení DS, platná legislativa, správní poplatky
- Formuláře žádosti
- Žadatel – potřebné doklady, zpracování odeslané žádosti
- Diskuze
- Účastníci obdrží osvědčení elektronicky po ukončení kurzu
- Webinář je školení, které probíhá v přímém přenosu přes internetový prohlížeč (apliakce ZOOM).
- Den před konáním webináře účastníci obdrží e-mail, ve kterém bude odkaz pro vstup do webináře, a také učební materiály ke stažení.
Akreditace: MVČR