Seminář

SEMINÁŘE NOVEKO
NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.

Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
Název semináře: Bezpečnost a komunikační dovednosti pro úředníky veřejné správy
Kód akreditace: -
Variabilní symbol: 225101603
Termín: 16.10.2025
Místo: ul. Zkrácená 2703/84 Ostrava - Přednáškový sál hotelu Clarion  
Cena: 2.590 Kč
Lektor:
Bc. Štěpán Benca, DiS. - Kurátor pro děti a mládež na OSPOD Žatec, lektor Komunikace s problémovou mládeží, Výkon sociální kurately pro děti a mládež, atd. Působí jako instruktor výcviku Městské policie.

Časový rozvrh:

8:30 - 9:00 prezence
9:00 - 14:00 vlastní program včetně přestávek

Program:

Cílem školení je poskytnout účastníkům dovednosti a strategie pro efektivní řešení konfliktních situací v pracovním prostředí.

Část 1: Úvod do konfliktů

1.1. Definice konfliktu

1.1.1.      Co je to konflikt a jaké jsou jeho různé formy:

1.1.2.      Identifikace různých příčin konfliktů v pracovním prostředí

1.2. Důsledky konfliktů

1.2.1.      Jaký je vliv konfliktů na pracovní výkon, pracovní prostředí a týmovou spolupráci?

1.2.2.      Důsledky neřešených konfliktů a potenciální dopady na organizaci

Část 2: Typy konfliktních osobností

2.1. Identifikace konfliktních osobností

2.1.1. Přehled různých typů konfliktních osobností a jejich charakteristik

2.1.2. jak rozpoznat různé přístupy k řešení konfliktů a vhodně reagovat na konkrétní typy osobností

Část 3: Strategie řešení konfliktů

3.1. Komunikace ve stresových situacích

3.1.1. Techniky efektivní komunikace v konfliktních situacích: aktivní naslouchání, jasné vyjádření názorů, respekt k druhým

3.1.2 Jak minimalizovat negativní emoce a udržet klidnou a respektující komunikaci

3.2. Vyjednávání a kompromis

3.2.1 Principy vyjednávání: hledání společných bodů, stanovení priorit, nalezení kompromisů

3.2.2 Jak dosáhnout dohody, která uspokojí obě strany a přispěje k řešení konfliktu.

 

Část 4: Prevence a řízení konfliktů

4.1. Prevence konfliktů

4.1.1 Identifikace rizikových situací a prevence vzniku konfliktů v pracovním prostředí.

4.1.2. Strategie pro vytváření podpůrného a respektujícího pracovního prostředí.

Část 5: Aplikace do praxe

5.1. Praktické cvičení

5.1.1. Simulace konfliktních situací a role playe pro procvičení nově naučených dovedností

5.1.2. Zpětná vazba a diskuse o zkušenostech z praktických cvičení

Část 6: Závěr a vyhodnocení

6.1. Shrnutí klíčových poznatků

6.1.1. Znovu přehled hlavních témat a strategií pro řešení konfliktů

6.1.2. Zvýraznění důležitosti komunikace, vyjednávání a prevence konfliktů v pracovním prostředí

6.2. Dotazy a diskuse

6.2.1. Možnost účastníků položit dotazy a sdílet své zkušenosti s řešením konfliktů

 

  • Účastníci obdrží osvědčení elektronicky po ukončení kurzu
Akreditace: neakreditovaný