Seminář

SEMINÁŘE NOVEKO
NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.

Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
Název semináře: Vedení skladové evidence v r. 2025 (webinář)
Kód akreditace: Osvědčení z tohoto kurzu bude započítáno do plánu vzdělávání.
Variabilní symbol: 8250610
Termín: 10.06.2025
Místo: Webinář -  
Cena: 2.200 Kč
Lektor:
Ing. Hana Juráňová - daňový poradce, auditor

Časový rozvrh:

9:00 - 14:00 vlastní program

Program:
  • Platná legislativa (účetní a daňová), úpravy legislativy pro řešení vyřazených zásob – průkazná dokumentace, případně změny v uplatněných odpočtech DPH.
  • Metodika vedení skladové evidence – Metoda A x Metoda B, jejich srovnání, výhody, nevýhody
  • Vymezení druhu zásob (materiál, vlastní výroba, zboží).
  • Vedení skladové evidence - karty, příjemky, výdejky.
  • Oceňování zásob 

a) při nabytí zásob (pořizovací cena, vlastními náklady, reprodukční pořiz.cena)

b) při úbytku zásob (váženým aritmetickým průměrem, FIFO, pevná cena).

  • Bezúplatné nabytí zásob, dary x zásoby financované z dotací, jejich daňová a účetní specifika (včetně ocenění)
  • Ocenění skladů k 31. 12. v rámci závěrkových operací
  • Opravné položky k zásobám.
  • Způsoby účtování zásob včetně stanovení data uskutečnění daňového případu, účtování zásob přímo do spotřeby, konec  roku.
  • Problematiky DPH týkající se různých režimů zásob (pro ÚSC a p.o. – propagace, spotřeba, prodej). Nákup materiálu nebo zboží mimo ČR neplátcem, limity, identifikovaná osoba. Kdy a jak zdanit úbytek zásob DPH u plátce
  • Různé formy skladových evidencí dle vlastnictví skladových položek – materiál k přepracování, pro práci ve mzdě, komisní prodej, konsignační sklady
  • Likvidace zásob

Inventarizace zásob.  Povinnosti inventarizační komise, podklady pro fyzické inventury, zjištěné rozdíly a jejich řešení, inventarizační rozdíly a jejich zaúčtování, výstup – Inventurní soupis.

 

  • Diskuze
  • Účastníci obdrží osvědčení elektronicky po ukončení kurzu

 

  • Webinář je školení, které probíhá v přímém přenosu přes internetový prohlížeč (aplikace ZOOM).
  • Den před konáním webináře účastníci obdrží e-mail, ve kterém bude odkaz pro vstup do webináře, a také učební materiály ke stažení.

 Osvědčení z tohoto kurzu bude započítáno do plánu vzdělávání.

Akreditace: neakreditovaný