NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.
Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
8:00 - 13:00 vlastní program
Vzdělávací program má za cíl seznámit úředníky komplexně s problematikou základních registrů. Podrobně bude vysvětlena stávající platná legislativa k základním registrům a spolu s ní budou objasněny všechny odborné termíny. Účastníci budou seznámeni, jaké existují cesty přístupu k základním registrum a jak využívat data při jejich každodenní prací na úřadě. Nedílnou součástí je praktická ukázka přístupu k základním registrům. Na konci školení by tak tedy měl mít úředník základní povědomí o nástroji základních registrů, co jejich zavedení znamená pro jeho práci a jak je při jeho práci na úřadě využívat a také jak se k základním registrům připojit.
Zákon č. 111/2009 Sb., o základních registrech a jeho terminologie
- terminologie – referenční údaj, agendový informační systém atd.
- vybraná ustanovení zákona
- správa základních registrů
- registr obyvatel
- registr osob
- registr práv a povinností
- registr územní a adresní identifikace
Přístup k základním registrům
- popis základní architektury základních registrů
- možnosti přístupů k základním registrům
- pomocí agendového informačního systém
- pomocí datové schránky
- pomocí CzechPOINT@office
- pomocí CzechPOINT@home
Dopady základních registrů do praxe
- dopad základních registrů do praxe úředníka
- pracovní náplň editora, uživatele, IT pracovníka
- Diskuze
- Účastníci obdrží osvědčení elektronicky po ukončení kurzu
- Webinář je školení, které probíhá v přímém přenosu přes internetový prohlížeč (aplikace ZOOM).
- Den před konáním webináře účastníci obdrží e-mail, ve kterém bude odkaz pro vstup do webináře, a také učební materiály ke stažení.