Seminář

SEMINÁŘE NOVEKO
NOVEKO 96 vzdělávání spol. s r.o.
Uprkova 5, 621 00 Brno
kancelář: Hudcova 76. areál ORGREZ
612 00 Brno
Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně oddíl C vložka 86129.

Bankovní spojení: FIO banka č.ú. 2400726440/2010
IČO: 036 59 330
tel: 541 613 640
tel./fax: 541 613 640
skoleni@noveko.cz
Název semináře: Ekonomické minimum pro asistenty/ky, administrativní pracovníky/ice
Kód akreditace: AK/PV-519/2015
Variabilní symbol: 8210319
Termín: 19.03.2021
Místo: Webinář -  
Cena: 1.800 Kč
Lektor:
Květoslava Novotná - účetní (certifikace QBÚ) a daňový poradce

Časový rozvrh:

8:00 - 13:00 vlastní program

Program:
  • Legislativní rámec pro účetnictví a daně
  • Přehled daní – daňová soustava ČR
  • Co musí obsahovat účetní a daňové doklady podle zákona o účetnictví, zákona o dani z přidané hodnoty, občanského zákoníku, živnostenského zákona a zákona o ochraně spotřebitele
  • Náležitosti podle zákona o EET – FIK, PKP, nový typ účetního a daňového dokladu, kdy doklad podle EET není dostačující
  • GDPR – ochrana osobních údajů na dokladech
  • Oběh dokladů v podniku, archivace, datové schránky, elektronizace
  • Vedení pokladny, ceniny, valutová pokladna, pokladní doklady, pokladní kniha
  • Cestovní příkazy a jejich vyúčtování, kniha jízd, platné sazby stravného, ceny PHM a základní náhrady
  • Fakturace, náležitosti faktur, DPH, elektronické vystavování a zasílání faktur
  • Inventarizace
  • Příprava podkladů pro zpracování finančního účetnictví, daní
  • Digitalizace, elektronizace, robotizace
  • Komunikace s účtárnou nebo externí účetní osobou (firmou)

 

  • Diskuze
  • Účastníci obdrží osvědčení po ukončení kurzu

 

  • Webinář je školení, které probíhá v přímém přenosu přes internetový prohlížeč (aplikace ZOOM).
  • Den před konáním webináře účastníci obdrží e-mail, ve kterém bude odkaz pro vstup do webináře, a také učební materiály ke stažení.
Akreditace: MVČR