on-line na: www.noveko.cz
mailem na adrese: vzdelavani@noveko.cz
Účastnický poplatek lze uhradit převodem, údaje k platbě naleznete v elektronickém potvrzení o přihlášení, který je možné považovat za účetní doklad. V případě platby předem na účet bude vystaven doklad o zaplacení, který účastník obdrží u prezence.
Není požadována platba předem, účastnický poplatek je možné uhradit i po uskutečněném semináři. Doklad je zasílán poštou nebo elektronicky, dle Vašeho požadavku.
Z důvodu blížící se povinnosti zřízení EET nebudou od roku 2018 přijímány platby v hotovosti.
Faktury jsou vystavovány pouze na vyžádání v den konání semináře.
Při neúčasti na semináři účastnický poplatek nevracíme, lze ho využít na jiný, Vámi vybraný seminář. V případě neuhrazeného semináře je účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny semináře. Písemné odhlášení přijímáme do 12:00 hod. den před konáním semináře, v tomto případě se storno poplatek neúčtuje. V případě včasného odhlášení vracíme poplatek v plné výši.
V případě dvoudenního semináře je nutná písemná omluva nejpozději týden před konáním semináře. Při pozdější omluvě se účastnický poplatek nevrací, lze ho využít na jiný, Vámi vybraný seminář.
V případě obdržení faktury za storno poplatek lze dohodnout výběr náhradního semináře.
Agentura si vyhrazuje možnost zrušit či přeložit seminář, o těchto okolnostech budou účastníci včas informováni.
Účastníkům semináře není dovoleno pořizovat audiovizuální záznam semináře na diktafon, mobilní telefon, nebo na jiné nahrávací či záznamové zařízení.
Agentura vydává, dle § 19 odst. 3; § 20 odst. 4 a § 27 odst. 1 zákona 312/2002 Sb., o úřednících, osvědčení o ukončení akreditovaného vzdělávacího programu. Toto osvědčení bude vydáno po 100% účasti na semináře. V případě, že se úředník nezúčastní celého semináře, nemá právo na vydání osvědčení o ukončení akreditovaného vzdělávacího programu.
Vyhlášené AKCE 1+1 platí pouze pro účastníky ze stejného městského úřadu, obecního úřadu, magistrátu, úřadu městského obvodu, úřadu městské části, krajského úřadu.